Sämst...

Heej:)

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera nu men, jag är trött när jag kommer hem och då orkar jag inte va vid datorn;).

Men igår var Matilda hos mig:) vi skulle springa för vi fick se att på fredag ska vi ha Cooper-test!!!!:O
Dags och träna inför det, men det blev inget Matilda fick Migrän typ:/ Men vi tar det en annan gång;)
Men ska då springa imorgon:)! Orkar inte idag, vi hade sov morgon men Cira väckte mig-.-' kl 06.00...

I söndags hade vi det jätte trevlig hos min morbror (morfar fyllde år igår men vi firade han på söndagen). Vi åt fick o tårta och sen grillade vi korv:P
Sen tog jag med mig systemkamran och tog kort på blommor o sådant, men dem får ni se senare;)

Annars har dagen varit bra:) imorgon har vi matte-prov:/ jag tror då att det ska gå bra:)

Svar till Ronja:
Tack, att hon är:]. Nä jag viste inte att du hade en katt som heter Cleopatra?:) okej:), är det den här "kattungen" (kanske inte kattunge nu men då) som jag o mamma såg en gång eller såldes den??

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Haha, gillar denna bild:P inte fin jag var där;) Matilda tog kort:P


Kommentarer
Postat av: ronja :)

oj jag vet inte... Gumman fick ju..sex ungar men jag tror att det bara var Cleopatra som blev mörk, så jag gissar att det var hon ni såg, hon blir ett år nu nångång i vår ^^

2011-05-10 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0