Trevlig kväll igår.

Heej:)

Hade det jätte roligt igår:)
Först så åt jag och Matilda och hennes mamma hos några i deras kvarter:)
Sen så gick jag och Matilda hem till henne sen satt vi på grillringen dem har, och satt där ett tag. Sen kom Jonna o Tove sen väntade vi på Amanda. Och sen kom hon:) så då grillade vi korv och Matildas misslyckade pinn-bröd;)
Sen for Jonna & Tove hem till Jonna, sen så cyklade Amanda o Matilda och jag fick skjuts på pakethållaren av båda och så cyklade vi typ runt på Moröbacke;) Och hade jätte kul:)

Men nu ska jag se på film (Mor till salu) och käka godis med familjen:)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3



Liter bilder kommer sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0