15 saker om dig själv

Nu snodde jag denna lista av Matilda:)

HÄR är deras blogg.

1. Jag hatar verkligen maskar och sniglar!! Jag typ dör om jag ser dem.
(jag har fobi för dem, för när jag gick på dagis kastade de andra barnen maskar på mig).

2. Jag har bott i Skelleftehamn, Moröbacke, Burträsk och nu Anderstorp:)

3. Jag har linser

4. Jag har dyslexi

5. Jag har lite bakterieskräck, mest i badrum, ex. ett jätte äckligt badrum.

6. Jag är bara 150cm, och jag tror jag inte växer med:/

7. Mina vänner är: Matilda, Amanda, Jonna, Tove och Jenny<3

8. Jag har en egen katt, Cira:)

9. Jag har en hamster, Musse. Fast han bor just nu i min lillebrors rum, efter som jag har en katt nu också;)

10. Jag har jätte dålig humor, bara jag som fattar... och skrattar åt det.

11. Jag är alltid misstänktsam mot andra på kvällen(när det börjar bli mörkt) om jag är på stan.

12. Jag är adopterad från Vietnam

13. Ni som inte vet jag är 15år:)

14. Jag älskar musik

15. Jag är oftas glad inte så sur, fast jag kan va det hemma ibland. Men inte när jag är på skolan, då är jag som en solstråle haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tja! Jadå, allt är bara bra ^^ själv då? :)

Kram

2011-11-09 @ 18:36:13
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0