Gymnasieinfo/modevisning.

Sitter och chattar med Matilda och lyssnar på musik!:)

Idag vid halv 10 så for jag och mamma till Balderskolan, eftersom det hade öppethus på olika linjer. Så jag gick till hantverks och så fick man lite info om vad de gjorde och sådant:) Senare vid kl 11.00 så var det mode visning!! Det var jätte häfftig att se vad dom hade sytt själv och sådant:D

Vill verkligen gå den linjen!!

(bilder och video kommer i nästa inlägg)^^

Sen for vi till anderstorpskolan och så kollade jag på Bild och form (tror jag det hette??) och så visade en lärare runt hur klassrummen såg ut. Sen så kom mina fyrmeningars pappa (han jobbar vist där som bildlärare), och sen så visade han oss ataljen och sådant:)

Kan tänka mig gå det också men det jag vill verkligen gå är hantverks, så bild och form kan jag tänka mig 2:a handsval;).

För att vara lite mer noggrann så ni fattar är det hantverks textil ;) glömde att säga det, så ni tror inte att det är ex. florist jag vill gå:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0