Hästfotograf nästan hela dagen;).

Heej:)

Sorry för ingen bloggning idag, men vid kl 10.00 väckte mamma mig;)
Sen så ringde Matilda och sa att de var på stallet, så jag skyndade mig att klä på mig o sådant sen äta frukost;)
Men jag hade egentligen inte behövt skynda mig så mycket men ja.
Lovade att fota de:D

Och så mötte jag dem på letaren, och satt där och kollade på när de andra hoppade!
Det var tävling, men först vare ponnyerna som hoppade (kan man som säga).

Så jag har tagit väldigt mycket kort! Vet inte hur många men ja kanske några hundra!!
Haha, nä men fotade Matilda, Jonna och Amanda när de hoppade:) Och så några andra som tävlade fast jag vet inte vem de var:P

Lägger inte in nå bilder på detta nu för jag måste göra vissa bilder skarpare, lite svårt att ta kort just när de hoppade. Fokusen tog inte där man ville..
Men det vart ändå ganska många bilder:)
Lägger in senare i ett inlägg!

Jag kom typ till stallet kl 11.00 och var där typ till 15.30!!
Så nästan hela dagen, sen var jag hos Matilda. Sen så kom mamma och hämtade mig vid kl 17.30:)

Och nu ska jag plugga!
Hejdå!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0