Heeeej!! =D

Tjenare Elins alla läsare!
Nu är det dags för en gästbloggning här, jag heter Amanda och är en av elins alla kompisar och går nu i hennes klass. Jag är som ni kanske redan vet en hästtjej och rider på ridskola tillsammans med Jonna, Matilda och Tove, som jag oxå ha en blogg tillsammans med. Elin har länkat den ett x antal gånger hahaha! Läs gärna!!
Jaa Elin är ju som alla nog vet en riktigt bra, snäll och rolig kompis som alltid är glad och trevlig att prata med haha..
Vet egentiligen inte vad jag ska skriva.. Frågade bara Elin om jag fick skriva på hennes blogg o det fick jag.
Ja det får duga så här. kan visa några bilder! :)



Jag har en kanin, som Tove håller i här. Söt va??



Rider oftast den här hästen ^ Primus heter han!



här har ni en liten fin bild på mig oxå!



Ha ett bra liv alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0