I came to win and survive.

Heej:)

Skrev just ett inlägg om vad jag har gjort idag^^ Så ni kan ju läsa det om ni vill veta vad jag har gjort;)

Men tänkte nu skriva om imorgon, vad som händer;)

Ja, imorgon så kommer Jenny hit! Hon ska sova över, så det blir skoj:)
Men nu ska jag nog ta och duscha;)

(Rubriken tagen från en låt text: Fly med Nicki Minaj ft. Rihanna).

Svar till Ronja:
Haha, nä jag spelar inget annat eller ja det är ju typ med Robin isåfall..:P
Men det kan typ va såna här spel ex. Sonic hehe...
Men annars kör jag Cod själv.



Nu ska jag bjuda på jätte fina bilder på min katt Cira:


Så söt♥
Har flera men bjuder på dessa^^


Kommentarer
Postat av: ronja:)

yay sonic haha;P

2011-11-03 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0