Shopping.

Alltså gud! Det verkar vara otursdagar på gympa-passen...Tove sköt basketbollen i skallen på mig idag:(
Och den är ju något större och tyngre än en innebandyboll som igår...-.-
Så nu vet jag att folk har något i mot mig.
Men som tur klarade jag mig:)

Idag efter skolan så gick jag ner till stan, skulle ha gått ner med Tove,Amanda och Matilda men som trevliga dem är så stack dem. Sen så hade dem visst väntat på mig vid H&M men jag skulle ju gå med mamma så;)
Men köpte en BH på H&M sen så köpte vi ett halsband på Indiska som både jag och mamma ska ha tillsamman.

Lägger in 2 bilder:



Väntar just nu på att middagen ska bli klar:D Sen blir det att plugga SO...vi har börjat på Samhällsekonomi och då måste mna kunna olika ord och skriva vad dem betyder. Inte det roligast, men måste göras;)


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihi okej! längtar verkligen tills jag ska se den ^^

2011-11-29 @ 21:24:17
URL: http://haidisblog.se
Postat av: ronja :)

har också en sån bh, den är faktiskt väldigt skön eller hur? :)

2011-12-02 @ 16:25:02
Postat av: ronja :)

har också en sån bh, den är faktiskt väldigt skön eller hur? :)

2011-12-02 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0