skola.

Heej:)

Sitter och ser på tv med mamma och pappa. Ska senare ta något att äta, är lite hungrig eller jag är som mer törstig?!:P

Aa, men något av det iallafall.

Idag på gympan så var vi på Edda:/ Det är så "långt" eller nja inte så men det tar tid att gå jag orkar inte gå heller haha. Vi hade innebandy alla tjejer från 9D & 9C (vi är 9D). Tyvärr förlora vi:/ Men imorgon har vi det igen så,
hoppas vi tar dem då!:)
Sen så har vi musikuppvärmning imorgon! Idag hade Amanda, Jonna och Tove. Har ont i mina vader nu...så hoppas det går imorgon haha måst ju göra högaknän och lite sådant haha!

Men nu ska jag gå, hejdå!

Ha en trevlig kväll!

Bjuder en bild på Matilda o Jonna^^ Det vände in samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0