Igår..

Heej:)
Igår kväll så for jag och Jenny in till Burträsk:)
Vi gick till kiosken och så träffade vi Britta och Ida!
Så det var skoj, sen kom Mille och gick med oss.
Sen for vi hem till Jenny igen;)
Vi skulle se filmen Monto Carlo men den filmen va bara knäpp, jag menar att den hakade upp sig. Hehe.
Så vi såg istället på A Cinderella Story Once upon a song, den här tjejen i Pretty Little Liars hon i brunt lockigt hår. Är med i den filmen:)
Sen efter ett tag så blev vi skit rädda!!! Det började bullra i Jennys hus, först trodde vi att det var en lastbil som kom, efter som dem bor nära vägen. Men det var det inte, sen trodde vi att det var en jordbävning men det skakade ju inte;/ Men sen var det deras panna som kokade jätte mycket. Men vi lever som tur annars hade det väl exploderat!!
Jag blev skit rädd..
Ja men så var min kväll igår, som tur lever vi:D
Men nu ska vi hitta på nått..
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: jennie<3

du hade tur som hade mig som skyddade dig haha ;)



Kraam Jennie <3

2011-10-02 @ 20:54:16
URL: http://theestars.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: Varsegod och hoppas du också har haft det en trevlig dag! ;)

2011-10-02 @ 21:40:52
URL: http://nathalieeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0