Smycken.

Heej:)

Tove for hem nyss;)
Hon följde med mig hem, men efter skolan så skulle vi först möta Jenny som skulle på stan och shoppa;) Gick in på "Hobbyaffärer" (minns inte vad den heter i verklighet) och köpte fjädrar och örhänge. Så jag kunde göra ett eget.
Men sen var vi tvungna att fara hem. Sen så åt Tove middag här:D

Senare så gjorde vi smycken:)

Mina blev så här:


Här är det jag köpte på "Hobby affären" fast kedjan hade jag hemma^^


Sen gjorde jag det här armbandet^^:)
Grejerna hade jag redan hemma så.

Tove gjorde också armband men jag gissar att hon lägger ut dem sen på "hennes" blogg (tjejernasblogg)

http://ingakommentarertack.blogg.se


Vad tycker ni??
Allt är handgjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0