stan med Matilda.

Heej:)
Idag så slutatde vi ju efter lunch, men jag hade idag utvecklingssamtal;)
Men det gick bra, sen skjusade mamma och pappa oss (jag och Matilda) till stan:D
Matilda köpte kläder på BikBok, själv så spenderade jag pengar på lunch på Subway och ett par örhängen från UrochPenn. Efter som jag hade utvecklingssamtal kl 12.00, och det är då vi har lunch, så jag åt istället på stan:D
Men jag kollade på kläder som jag ska köpa på lördag, det blir nog ett par svarta jeans från Cubus;)
Sen vet jag ej... Hittade en vinröd stickad tröja på Åhlens som var jätte snygg! Men dock kostade den 299;)
Så få ser hur jag gör...
Bjuder på en bild på hur örhängerna jag köpte såg ut:
Inte så bra bild men^^
Kostade 25kr;)

Kommentarer
Postat av: elin - foto -

sv: idag har jag inte gjort så mycket, fast borde plugga men blev inte så..

själv ? :D



kram <3

2011-10-20 @ 21:29:57
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0