Collage.

Heej:)

Gud! Ja men är ju ledig idag:) Och det är bra, men gick och la mig kanske vid halv 2 igår:P
Och så tänkte jag att ha sovmorgon men nää..vid kl 7 så kommer dem som ska jobba med toaletten! Och just nu håller dem på med toan på övervåningen. Och så har jag mitt rum just brevid-.-'
Så inge sovmorgon..dem typ slipa väggen, lät det som men dom satt upp tappeten!?

Men aa, så har min morgon sett ut!

Idag händer inte så mycket ska försöka göra en ny header:D Börjar bli höst, min header ser mer sommrig ut eftersom jag har short.

Igår så var mamma hos Alvas mamma och då hade hon fått en påse med kläder till mig, från Alva:)

Här är några av dem som jag valde ut, asså de som jag ville ha:

Inte så bra kvalla men gjorde det på Paint och Picknik(stavning?)




Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Tack

2011-09-23 @ 20:49:39
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0