Slut på prao veckan.

Heej:)

Ja, idag var det den sista prao dagen! :/
Är inte så taggad nu när skolan ska börja..det är matte-prov på onsdag o läxor någon dag.

Men jag har haft en jätte bra vecka på The Body shop!! Gjort mycket saker och så ska jag nog handla där mer;)
Mycket fina produkter!

Idag så, eftersom det var sista dagen på prao så gick jag o en tjej som jobbar där (nämner inga namn, eftersom jag vet inte om dem vill nämnas) till Waynes Coffee och beställde te och en kaffe, tog te eftersom jag inte dricker kaffe än (haha).

Men jag fick välja ut produkter för 200kr (tror jag det var?) idag för att jag har praoat där:]<3

Detta valde jag:
 
En body butter^^
Och en dusch cream, som är ny^^
Båda produkterna liktar super gott!!
Tidningarna bakom, fick jag på köpet som de andra kunderna.
Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Saga

Hej sötnos!

Dagens blogg är avslutad, förlåt att det tog sån tid!

Kolla om du vann och varför inte anmäla dig igen? :D

Kram!

Hej sötnos !

Dagens blogg är avslutad. Kika in och kolla om du vann och anmäl dig igen! Kram!

http://sagasmith.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-fredag.html

2011-10-01 @ 08:32:38
URL: http://sagasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0