April april din dumma sill!

Ja, idag är det första april! Har ni blivit lurade än??
För det har jag:/ Alva lurade mig att hon hade igår fått en lapp i sin cykelkorg, om att Monki skulle komma hit osv. Först trodde jag inte på det, och frågade om det var ett skämt. Men hon sa nej, så jag trodde på det-.-'

Själv så kan jag inte lura någon, för jag är sämst på att ljuga osv. Man ser direkt när jag ljuger/luras börjar typ flina. Fast ljuga är ju inte bra, men jag luras mest och det är jag sämst på.

Ja imorgon är det ju skola, gaha. Matilda påminde mig just om att vi ska dansa imorgon på gympan!!:O
Jag som hade glömt det, men ååå. Man vill inte dansa! Det känns bara pinsamt.
Det är typ Fox Strott (stavning??).

Annars idag ska jag träna So!


Arkiv bild, har lite bild brist. Men ska försöka knäppa nå nya;)


Kommentarer
Postat av: jennie<3

Du lyckades då lura mig! Stort! Din lilla busunge! ;)<3



Kraam Jennie <3

2012-04-01 @ 14:40:41
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0