Fyraryttares.

Sitter och ser på tv just nu. Har sett på Polisskolan 4-5 som har gått på kanal 6. Sen nu på kanal 5 är det Pirates of Caribbean (dock har man ju sett den några gånger).

Imorgon vet jag inte vad som händer;)

Kan bara upplysa lite om att mina fina vänner Matilda,Jonna, Tove och Amanda har skaffat en ny blogg!
Dom hade ju en förr som hette ingakommentarertack, nu heter den fyraryttares.blogg.se
Besök den, dem har inte kommit igång med den så mycket. Dom (Jonna) startade den igår!

Nu ska jag forsätta att se på tv och chatta med några vänner:)


En bild på lilla mig från idag^^
Haha! Gillar att Cira (min katt) hänger/klöser på klösbrädan i bakrunden!

Kommentarer
Postat av: Jullaaaaaan

Du är grymt fin Elin!

2012-04-08 @ 18:51:27
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0