laga mat:)

Ska snart ta och laga middag till familjen:) Lika bra att göra bort HK-läxorna. Man ska ha gjort några maträtter och sen städar uppgifter, har bara en städar uppgift. Sen mååste jag göra nå mer maträtter;)

Senare ska jag plugga lite mer matte, typiskt att det är skola imorgon.

Igår var det snö storm ute, så nu har det kommit snö fast det är mer som slask. Jag hoppas att vi kan få det varma fina vädret snart!:D

Ikväll tar jag en ansiktsmask, måste rengöra huden. Har två finnar vid näsan jätte fin!! NOT. Inte för att dem kommer försvinna direkt men man kan ju börja "behandla" dem:P


Svar till Ronja:

Åh vad kul med bugg på idrotten :D

Svar: Nää, det var bättre med Foxsrott(stavning?) För om man buggar så måste man ju hålla handen typ! Och jag blir jätte nervös när man ska dansa med andra så jag blir typ svettig om händerna och det är ju verkligen inte trevligt!


Arkiv bild^^

Kommentarer
Postat av: ronja:)

Haha ja men alla blir ju varma om händerna då :P och hur nervös tror du inte killen blir som ska dansa med nån så snygg som dig? ;)

2012-04-15 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0