lite fakta om mig.

Jag har inget att blogga om just nu, så jag kan väl skriva lite fakta om mig. Bara för att ni som läser min blogg ska ha något att läsa:D

Namn: Elin Jonsson
Ålder: 16år
Längd: 150 (:S)
Familj: Mamma, pappa och Robin (lillebror).
Bor: I Skellefteå
Intressen: Kompisar, blogga och fota

Min vänner: Matilda, Amanda, Jonna, Tove, Alva och Jenny:)
(har flera men det är dem närmaste eller hur man ska säga).
Fobi: Maskar/ormar, usch det äckligaste jag vet!!
Bästa årstiden: Sommar!

Övrig Info:
Jag går i 9:an, dagarna på skolan spenderar mest med Matilda, Jonna, Amanda och Tove:D
Jag är väldigt fokuserad på skolan att få bra betyg osv. Jag är så för att jag har det lite svårare nämligen Dyslexi, så har lite svårt med läsförståelse och att skriva rätt. Så om ni skulle någon gång läsa mina inlägg högt någongång så skulle ni inte fatta nått. Själv skulle jag inte heller det..
Jag har linser och glasögon men dem använder jag aldrig.

Jag är oftast rädd att göra saker fel.

Jag är adopterad från Vietnam jag kom till Sverige när jag inte ens var 1år. Så jag har som bott här i Sverige hela livet:) Men någon gång i vuxenlivet skulle jag vilja fara till Vietnam och se hur det är.

Min framtid, bli Hollywood fru! Haha, faktiskt det skulle jag vilja bli. Men det kommer säkert inte hända..
Annars så skulle jag vilja flytta till någon annan stad typ i söder för här i Skellefteå finns det inte så mycket alternativ (inom jobb tänker jag då på). Bo i ett fint hus och senare i livet ha familj antar jag. Men medans man är ung tycker jag att man ska göra allt man vill ex. resa!


Arkiv bild (saknar mitt långa hår! Kan det inte bara växa 1dm då är det som för:)).

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hahaha det är i 7an ;);)

2012-04-09 @ 15:50:59
URL: http://fyraryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0