Vaccination.

Jag tog bort inlägget "mobilblogga" för jag tänkte om det var det som orsakade felet...
Men jag tänka säga att det vara bara Tove som gav mig Conversen (har skrivit om det också i inlägget^^).

Igår hade jag No-prov och det gick bra tycker jag!:) Sen så fick vi tillbaks 2:a Världskriget provet och jag fick G+ är ändå nöjd.

Idag på morgonen hade vi Engelska-Nationella!! Jag hoppas verkligen att det gick bra, engelska kanske inte är min starkaste sida. Men vi har kvar skrivuppsatsen som är typ nästa vecka. Sen är det bara Matte-nationella kvar och det längtar jag verkligen inte till!! Kan ju bara säga att jag inte är bra på det, har väldigt svårt för matten. Men jag måste träna/plugga så jag kan iallafall kanske klara det. Så jag hamnar på gymnasiet annars blir jag jätte ledsen.

Har nyss varit på vårdcentralen och tagit sprutan mot livmodercancer den gjorde lite ont och nu är jag lite bort domnad och att det känns som att man har träningsvärk:P
Snart blir det mat, är hur hungrig som helst sen så blir det att se på Hockey. Hoppas på att vi kan vinna denna gång också annars är det kört..Då vinner ju Brynäs guldet:/

Imorgon är det fredag och det gillas!:)


Så här kan det se ut när vissa tar min mobil (Tove-Jonna) ;) Fast det var Amanda och Jonna som skrev detta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0