det finns hur många personer i världen, men du kan ändå känna dig ensam.

 
 
Efter frukosten så satt jag och såg på tv, Extrem Home Makeover:) Dock hade jag sett det avsnitter förr, men det är ändå bra. Nu så chattar jag med Jenny och lyssnar på musik ska ta och måla mina naglar får se vad det blir, fick lite insperation av några mönstrade men jag vet inte om jag kan göra sådant så får se om det går;)
 
Annars idag har jag inga planer städa mitt rum lite. Imorgon är det 2:a veckan att gå skola!
 
Sen imorgon är det shopping, wohoo..mamma ska hämta mig efter skolan sen dra vi upp till Solbacken och köper skorna sen till stan ska både boka en tid hos optikern har synkontroll (om den är bättre eller sämre) sen ska jag nog köpa en tröja som jag tittat på, senare när jag kommit hem blir det att beställa skinjackan från Ginatricot. Ska även lära mig hur man använder kortet såå..det kan bli spänande.
 
 
Bilder från igår med mamma^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0