fönstret!

Nu är det äntligen helg nu har man jobbat i en vecka, 2 kvar!;) Idag har vi städat tvättstugor och lokaler. Vi blev klara med det idag, det var hur dammigt som helst på vissa ställen (som folk inte brukar städa på).
 
Sen så har det även varit en rolig dag, haha. Jag och Jessica skulle ta och tvätta några "små fönstren" eller vad man ska kalla dem. Men det ser ut som de man brukar ha i garage;)
Iallafall vi skulle ta varsit bervid varandra och så låssar jag på hakarna men jag hann inte öppna mitt men det gjorde Jessica och då rammlar fönstret av HAHA! Det var nog det roligaste så vi skrattade medans men vi höll i det medan för vi tappade ju det inte som tur!;) Alltså hela fönstret ploppa ut!! Men sen kom vaktmästaren och hjälpte oss skruvaran var typ inte så bra och så. Nu får ni inte tro att tvättstugan typ var skit gammal och typ höll på gå sönder men, ja det låssande;) Tur att man kan ha lite kul på jobbat iallafall.
 
Titta så mycket damm^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0