första skoldagen.

Ja idag så började man gymnasiet, vi är 14 stycken i våran klass och det är bara tjejer;) Dock så kanske det är mest tjejer som väljer Hantverks?
Fast vi ska ha matte, svenska, idrott och engelska tillsammans med Resturang och livsmedel..som jag inte alls hade någon aning om.
 
Men vi slutade idag något vi 13.20, fast följde ju inte schemat nu. Men iallafall så skulle vi lära känna varandra med namn osv, sen fick vi som dela upp oss i grupper och gå en frågestund typ och meningen med den var att vi skulle försöka lokalisera oss på skolan. Sen massa information osv. Sen efter skolan så mötte jag upp Krille på stan och sen Jenny och var där ett bra tag sedan väntade jag på familjen blev ju tvungen att skaffa massa skolgrejer!
 
 
* 9st block i dessa färger, rutiga och linjerade block.
* Stiftpenna och vanliga pennor och sudd.
* Linjal
*Kalender
 
Nu ska jag ta och pyssla på med min kallender eftersom jag valde en som man kan göra en framsida själv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0