fredag!

Har för en stund sen kommit hem från stan, har också ont i fötterna av att gå hela dagen i dessa killer heels! (haha). På skolan och sådant går det bra men om jag går i några timmar på stan så blir det jobbigt, men jag hade med mig Converse men jag orkade inte ta på mig dem:P
 
Men iallafall efter skolan så blev det stan, besvikelse på röjningen hehe det var typ det som redan  funnits som rea. Alltid om det är något spänande så bygger jag upp jätte mycket förväntningar hehe och så är det inte som jag trodde. Men jag gick med Lina på stan ett tag för vi båda väntade på våra kompisar, sen mötte jag upp Jenny och en annan tjej och vi var på stan ett ganska bra tag sen möte vi Julia:) Shopping blev det ju såklart! Köpte mig en vinröd tröja på H&M, är jätte nöjd över den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0