pengarna på måndag istället!:/

Idag så slutade vi 14.00, han klart slöjdpåsen också. Riktigt nöjd med den, man ska ju ha den alla 3år nu;)
Men efterskolan så träffade jag mamma utanför banken hade fått min lön sen gick vi och förde över dem till mitt konto. Dock så är jag besviken för jag hade ju sett fram i mot att shoppa imorgon! Men nej för om jag hade varit där innan 13.00 så hade jag fått pengarna...men NEJ nu måste jag vänta tills på måndag!:( Så det får väl bli att shoppa på måndag istället(?) Det överförs en viss tid typ.
 
Men iallafall så fick jag med mig hem BB-Cream och mjukiskofta som jag har velat ha länge, har en svart men den tar upp så mycket hår sen så var det här den sista ljusgråa som fanns i storleken S..så mamma köpte detta åt mig men ska betala tillbaks;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0