Rainbow.

Just nu sitter jag och familjen och ser på kanal 5 där det är nya avsnitt av CSI Miami:)
Vid halv  åtta så gick jag och mamma ut med Teo efter ett tag så kom vi under ett regnmoln typ. Det såg ut som att det snöade, det var sol medans så efter ett tag kom världens häftigaste regnbåge haha! Det var till och med två stycken:D Den ena var jätte färgstark! Jag sprang hem och hämtade kameran men då hade den nästan försvunnit så fick inte någon bild när den var jätte stark. Det coola var också att regnbågen gick ner i vägen på andra sidan där vi gick...man kanske skulle ha gått dit och hittat en kittel full med guldmynt;) Haha.
 
Kan visa er en bild imorgon på regnbågen.
 
 
(bild jag tog idag).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0