shoppat.

Efter skolan idag så gick jag till stan senare mötte jag upp Jenny men det blev inte så länge vi var med varandra i en halvtimme;) Sen gick jag omkring lite själv sen for jag hem. Kan ju bara säga att skorna idag har gått väldigt bra men mina fötter njaa..inte lika bra. Det är nu döda haha, nä men som ordspårket "Ska man va fin får man lida pin" :P. Men imorgon tar jag mina Converse för jag tänker inte gå med de skorna till Nordanå imorgon för gympa!
 
Annars på stan så köpte jag mig en skinjacka för jag orkade verkligen inte allt det konstiga hur man ska betala osv. Det gick ju inte helt enkelt, men jag är jätte nöjd med den också! Sen köpte jag mig en vinröd tröja.
 
 
 
Just nu ser det jätte fult ut men det är snyggare i verkligheten, nu ska jag då spara pengar tills den 25 september då jag får andra lönen:D Då har jag också mer att handla för, sen blir det att fara till Umeå, Piteå eller Luleå vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0