Skolstart imorgon.

Har nu städat klart, så nu är det fint i mitt rum igen! Jag hade det inte så stökigt, men kan ju kännas bra att städa innan skolan börjar osv. Bytte även sängkläder så nu blir det ju extra mysigt att krypa ner i sängen haha.
 
Har iallafall tänkt gå och lägga mig vid 10, vi som ska gå HV har upprop kl 9.30. Men nu när skolan börjar så blir det ju inte lika mycket uppdateringar, fast efter skolan så om jag inte har något prov osv som jag måste plugga till!
Faktiskt så är jag redan skoltrött för i 9:an kämpade jag jätte hårt med läxorna och proven! Men det är väl kanske roligare i gymnasiet när man fått välja själv vad man vill gå?!:) Sen så är det inte så mycket på den linje jag ska gå för vi har två dagars praktiskt arbete (sy).
 
Men nu vet ni det, tror det här få bli det sista inlägget för idag. Lycka till alla 96or som ska börja gymnasiet!;)
 
 
Jag, Matilda, Amanda och Jonna vi ska gå på samma skola fast olika linjer förutom Amanda och Jonna som går samma. Sen så har Tove nu flyttat ner till Norrköping till sin mamma och ska gå där, men hon kommer så klart att komma hit upp och vi får väl komme dit ner någon gång:P
 

Kommentarer
Postat av: sara svensson

det är bara bra! planer för dagen? :)

2012-08-20 @ 07:18:45
URL: http://sarairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0