Varför ska det hända mig!:/

Jag och mamma har nu suttit och försökt beställa skinjackan men det är bara konstigt värre! Går ju typ inte ens att betala:( Men mamma håller nu på att skicka ett mail till deras kundservice, så jag hoppas ändå att jag kan få hem den annars får jag väl leta vidare...och jag känner inte riktigt för det.
 
Men nu ska jag göra mig klar för sängen så, godnatt!:)
 
Svar Ronja: 
 
De blev ju ashäftiga :p men de skulle va ännu roligare om du hade haft nån rolig färg under mönstrena också, men då äre lätt att de se grillrit elr nått ut :s
 
Svar: Tack, aha okej jo det hade sett lite mer "stökigt" ut. Hade en ljus beige/brun som bas.
 
(hehe, inte så passande bild men får bli den)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hoppas det löste sig med jackan. Fin bild :D

2012-08-29 @ 16:02:04
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0