2012.

Tänkte göra som en summering av 2012, med bilder:
 
 
 
Gick ut 9:an med min klass 9d Norrhammarskolan.
 
Massor av grillat på sommaren
Stadsfesten och så klart Trästocks!
 
 
Drog till Burträsk och var hos Jenny över en hel helg! (hade jätteroligt där).
 
Solade väldigt mycket!
 
 
Sommarjobbade hos vaktmästarn med Jessica och Jocke (kände dem inte innan).
 
 
 
Började gymnasiet Hantverkslinjen och går med en jättebra Hv klass!! Jag gick modevisning på Öppet hus.
 
Sämst bild men whatever! Träffade Willam Spetz, vi Hv:are var i Umeå för vi var på Umeå Fashion Week!!
 
Hade en jättetrevlig jul!
 
Hade en mysig glöggkväll med mina kompisar i klassen: Linnéa, Lina, Linda och Ana Maria (Alice skulle ha varit med men kunde inte),

Julklappsbyten med mina andra vänner som jag gick med på Norrhammar!
 
Summeringen får bli så är även om detta inte är allt, men från förra vinter så har jag inga bilder på denna dator. Så det är mest mellan sommaren och jullovet! Tycker att 2012 för mig har varit väldigt bra och man kan ju göra det ännu bättre 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0