21 december.

Ojoj, den 21/12..ska jorden gå under? Hehe, nej jag tror inte på det. Men jag vet i alla fall att Mayakalendern tar slut osv. Sen att det ska bli bättre..men det är vad jag har hört.
 
Nu när man har lov kan man va uppe länge och sova länge, wihoo! Har tagit en ansiktsmask och så blandade jag olivolja och socker och skrubbade mina jättetorra ben. Det funkar faktsikt de bli lena jättelänge! Har provat förr, fick de tipset av Lina och Alice. Så ni som har torr hud kan ju prova.
 
Men nu ska jag ta och sova, imorgon vet jag inte vad som händer. Skulle ju göra pepparkakshus men jag vet inte om mamma och pappa har köpt det än? Annars ska jag bara slappna av.
 
Godnatt, bloggar mer imorgon!
 
PS! Ska senare någon gång skaffa en ny design och header som är mer vintrig ska gå ut vid något tillfälle när vädret är bra och fota mig osv.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0