for the rest of my life.

Lyssnar på musik och inte så mycket mer, skriver lite med folk. Imorgon är det ju första advent sen Skyltsöndag som jag ska fara på, jag hoppas verkligen att det inte stormar då! Då tycker jag verkligen synd om dem som står och säljer, min lillebror ska vara där och stå med sin klass. Roligt för dem, fast de gjorde jag också i 8:an dock var jag i den sista grupper som skulle stå där men då var allt redan bort stökat.
 
Så vi får hålla tummarna för ett lugnare väder imorgon! Ska senare gå och lägga mig, igår kväll så råkade jag somna vid 01.00 och jag hade ju inte tagit ut mina linser eller tvättat bort sminket och alla lampor var på! Sen låg jag bara under min filt, så jag vaknade vid 7 (helt galet) och så var alla lampor tända sen så mina ögon känndes lite svullna så jag blev ju tvungen att stiga upp och tvätta bort sminket sen ta ut linserna. Sen såklart gick jag och lade mig igen!
 
Bild som jag tog igår, om man vill ta sådana här bilder så ska man höja ISO-talet (jag har på högsta 3200) sen ändra slutartiden jättelågt hade den på 0"4 ungefär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0