Glöggkväll!

För ett tag sedan så drog tjejerna hem nu, vi har haft det jättetrevligt och mysigt! Tyvärr kunde inte Alice komma men hennes present fick komma med. Efter skolan så gick vi till ICA Torget och köpte middagen sen gick vi omkring sen for vi hem till mig sen väntade vi in Ana Maria som skulle komma lite senare.
 
Vi åt middag sen så hade vi julklappsleken och det var nog det roligaste jag har varit med om, alla typ skrek och skratta haha. Sen så dukade jag fint i köket för glöggen och allt annat, sen fick de komma ner och så hade vi det mysigt och pratatde osv. Verkligen en lyckad och rolig kväll och nu kan man äntligen sova ut för vet ni vad vi har lov redan idag (lycka!!). Haha, till er som går skola imorgon (skoja).
 
Lite bilder:
 
Middagen
 
Julklapparna
 
Glögg fikat osv.
 
Så här mysigt hade vi det, jag fick Alice present och den som jag gav det är den blåa muggen och fatet. Men det är ju inte presenten som räknas utan tanken så. Fast kommer nog köpa en sådan mugg själv för den är jättesnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0