Godmorgon!

Har nyss ätit en julfrukost med familjen, vaknade vid kvart i sex sen så gick jag ner för att hämta mina paket i julstrumpan! Sen öppnade jag dem, sen somnade jag om tills klockan blev halv 9 typ.
 
Idag så ska jag fixa naglarna och så ska jag duscha och fixa mig! Men ni kan få lite bilder från morgonen:
 
 
Jag fick två nagellack från IsaDora ett mörkblått och Matte Top Coat (weeeyy!!). Boken som ni ser kallar jag för "modellbok" jag har 3st sånna fast alla är ritade i och slut. Jag vet att det ser ut som värsta målarboken för en liten unge, men den är faktiskt väldigt bra om man vill rita egna desingner och kläder osv! Jag kan visa något exempel sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0