list.

Ditt fullständiga namn? Elin Maria Nga Jonsson
Hur Lång är du? Ucsh, hatar detta men 150..
Ögonfärg? Brun
Spelar du något instrument? Nepp
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum
Biter du på naglarna? Neeej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Gråa
Har du några husdjur? Jepp, en hund och två katter
Är du singel? Yes
Vem vet mest om dig? Mina närmsta vänner och mamma tror jag
Vad vill du ha just nu? En smart hjärna så man kommer fatta matten!!
Rädd för? Kanske att dö ung tror jag?
McDonalds eller Burgerking? Burgerking, har aldrig varit där men tror de är bättre där.
Sjunger du? Jepp, gjort de idag haha men jag kan ju inte säga om de är bra eller dåligt eftersom jag gör det för mig själv och ingen annan får höra.
Vad har du för skostorlek? 37 eller 38 beror på vilken sko men mest 37
Vill du gifta dig? Senare i livet nog
Kommer du överens med dina föräldrar? Jepp
Din hårfärg? Svart, men jag har inte kolsvart hår så pyttelite brunt
Vad ska du göra i morgon? Överleva en dryg måndag!
Skor du hade på dig idag? Har inte haft nå skor på mig idag
Vad sover du i? Pyjamas
Snygg färg? Gillar lime och turkost
Favoritårstid? Sommaren!
Favoritmat och dryck? Vet inte allt som är gott, dryck vet jag inte beror på..
Hur svarar du i telefonen hemma? Det beror på vem de är som ringer antinge Hej det är Elin eller så ba Hallå
Vad är du sugen på nu? Mat
Hur svarar du i mobilen? Samma som hemma för vi har ingen hemtelefon
Sov du ensam inatt? Ja, fast min katt sover ju med mig så
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag sov
Druckit idag? Oboy och "kaffe" fast ändå inte svårt att förklara
Godaste glassmaken? Mint med choklad bitar i!
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta faktiskt bara konstiga så de blir som en mardröm haha
Favoritklädsel? Har oftat jeans och nån tröja
Favorit godis? Vet inte..alllt kanske utom när de är för mycket gele eller lakrits.
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? Jullovet!!
Vem har vart din räddning idag? Ingen, kanske Jenny som är social med mig nu
Saknar du någon just nu? Nepp inte vad jag vet
Vill du ha barn? Senare i livet, vill leva mitt liv först och bara göra roliga saker innan
Är det någonting som är stressigt? Nja, ganska lugnt.
Längtar du till din nästa födelsedag? Inte nästa har inte fyllt år än men ja det gör jag väl för då blir jag 18 alltså nästa, jag fyller år i mars 17år.
Är du blyg? Kanske om folk börjar lära mig känna i början men sen är jag inte så blyg.
Vad gör du just nu? Chattar med Jenny, lyssnar på musik och skriver svar på alla dessa frågor
Tycker du att du har fin dialekt? Haha vad kan jag säga "kjool" haha nja jag vet ej är norrländska fint?
Tycker du om snö? Nej, kallt
Vad gör du om 10 minuter? Sitter vid datorn fortfarande
Vad lever du på? Jorden antar jag, haha
Vad gör du om 5 år? Om 5år så är jag 21 så jag hoppas väl att jag har ett bra jobb om jag inte fortsätter med högskola, sen har jag väl flyttat hemifrån kanske. Vill ha ett bra liv i alla fall!
 
Tog denna lista från Jonna här är hennes blogg: http://jonnismattsson.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: ronja:)

norrländska Ä fint ;)

Svar: haha okej;) ja jag har ingen aning, vet inte om de finns en speciell fin kanske mest roliga?:P hehe
Elin

2012-12-17 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0