Lucia

Idag så är det ju Lucia och då var det lite speciellt på morgonen, vi alla som går HV skulle sammlas och så väntade vi ett tag. Sen kommer våra lärare in i lucia kläder och sjunger sen sjunger dem på olika sätt, haha! Men de var jätteroligt sen så bjöd dem på lussebullar och pepparkaka.
 
Sen var det bara att sy, sen så på lunchen så var det lussebullar och jag bakade ju igår och det var för jag tänkte va snäll och bjuda i klassen. Så vi åt liksom 3 gånger lussebullar!
 
Jag har blivit klar med min tröja, sen efter skolan följde Linda med mig till Kupan/RödaKorset för jag skulle ju köpa min barnkläder jag hade gjort, allt fanns kvar förutom mina byxor jag hade gjort.
 
Ska snart till stan igen när mamma kommit hem, ska visa vad jag vill ha i julklapp så det vad jag menar!
Ska göra mig lite klar. Bloggar senare!
 
De från i morse!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0