Min jul

Har nyss dammsugat klart och så lyssnar jag nu på musik. Men jag tänkte berätta om hur min julafton kommer se ut!
 
På morgonen så brukar vi alltid äta tomtegröt sen får vi se vem som får mandeln, senare så äter man ju dopp i grytan/blöta (vad man nu vill kalla det) och sen kommer resten av släkten bl.a så ska min morbror komma hit och hans tjej och morfar. Vid kl. 15.00 så är det väl Kalle Anka sen så ser vi det och dricker glögg och godis osv. Senare blir det att öppna massa julklappar sen blir det att äta julmat. Sen blir det nog bara trevligt prat och kanske fika efter. Så brukar mina jular se ut och de är alltid trevliga! Förr när jag var liten så trodde jag att Kalle Anka var kl. 03.00 haha! Så jag tänkte hela tiden "hur ska jag kunna va vaken tills klockan blir så mycket?" haha, smart jag var då (någon som inte kunde klockan då höhö).
 
Bild tagen av mig 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0