nobody sees nobody knows.

Jag och mamma for ju till stan och så visade jag vad jag ville ha, fast jag vissade ju inte allt utan bara de som de skulle behöva veta hur de se ut osv. Visade "OnePiece" (fast inte riktigta) på Stadium och ett par täckbyxor som har dragkejdorna på sidorna (väldigt praktiskt!) sen parfymen Clean-Rain sen några IsaDora nagellack. Har ju mer saker att önska men det är sådant som jag inte nog behöver visa tror jag, minns knappt vad jag skrev ner mer..
 
Sen åt jag middag vid halv 7 typ, det blev korvstroganof gott! Sen nu gör jag inte mycket, tänker måla naglarna senare. Har ju bloggat hyfsat mycket idag.
 
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0