shopping!

Oj så länge jag och Jenny var på stan, vi var där från kl.11 - 16.15 haha galet! Men är i alla fall nöjd med det jag har köpt och tycker att rean var bra också. Det var väldigt mycket folk på stan och långa köer så kanske därför det tog den tid det tog. Men vi har haft det jättetrevligt jag och Jenny tillsammans. Mest jag som handlade saker men jag köpte julklappar också fast det är till mina kompisar Matilda, Amanda och Jonna och vi ska ha julklapps byten imorgon tror jag. Tycker det är jättesvårt att hitta julklappar till komisar även om man har känt dem länge!!
 
Men vi gick väl in på det flesta affärer sen så åt vi lunch på Subway, träffade även Lina och Alice på stan!
 
Men nu tänkte jag visa vad jag har köpt till mig själv:
 
 
 
 
(smutsig spegel!)
 
Jag glömmer alltid att ta kort på nått plagg så ni får denna i mobilkvalla.
 
2st bustiers från BikBok, ansiktsrengöring, sminkborttagning, en Jessica Simpson parfym - I fancy you, 2st nagellack IsaDora 735-HotHibisucs & 652-GoldSparkles.
 
 Body misten fick jag av Jenny i julklappa! Jag blev jätte glad för jag ville så gärna ha den och jag tittade på den idag men tänkte "nej, jag ta det någon annan gång" hihih. Sen köpte jag dansbyxorna/harems(?) från Cubus och en pyjamaströja där ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0