Varit med Linnéa!

Har haft Internet strul och när jag just har skrivit värsta klago inlägget om det på Robins dator och sen när jag återvänder till min dator så funkar de trådlösa igen, wihoo!
 
I alla fall för ungefär en timme sen så for Linnéa hem, hon har varit med mig och hon åt middag är som bestod av tacopaj som var jättegod! Sen så har vi spelat lite Sonic sen så bakade vi, dock blev det ett stort misslyckande. Inte för att vi inte kan baka utan de blev bara ett misslyckande. Jag hade som fått upp en bild hur bra de skulle bli men nej, de blev uselt. Men man lär sig av misstagen så!
 
Vi hade nog för mycket smet i glas-skålarna så de ville inte bli kompakt och det rann över osv. Men ja så blev resultatet, en kladdkaka med hallon och vaniljsås. De var inte det finaste utseendet men det gick att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0