All I could do was cry.

(Rubriken är en låt som Beyonce sjunger i en film, som jag ej har sett).

Ikväll så blir det att se melodifestivalen med familjen:)
Har städat också, så nu känns det fin och fräscht i mitt rum!

Imorgon efter lunch så ska Alva komma till mig:D Så få se vad vi hittar på då!

Svar till Ronja:

x3 aa vet :s men jollan retas å säg att de ksk ä du vet K** ;p xS blir typ lite ledsen om de ä han...

hmm okej, aa tyck typ du passar bra i ganska ljusa färger :3 men ååh du borde ha kommit på vårt disco :o

Svar: haha okej;), aa. Kan du inte fråga?:P
Ja;) Ja det borde jag ha gjort, saknar i btk när vi gjorde massa discon!


Haha, bjuder på denna bilden^^

Kommentarer
Postat av: Ronja :)

Har gjort det å han ba nej de va int ja. men han kan ju ljuga :s aa men om vi ska göra nå mer disco kan ja säga till :p

2012-02-19 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0