Fredags kramar är det visst.

Har käkat lite kvälls fika, har lite ont i magen också...
Har tänkt att ta bort sminket nu sen så går jag och lägger mig, är trött;)
Rubriken står för idag på lunchen så kom våran gympalärare, hahaha. Sen så kom han mot mig och krama mig, tror han börja bli lite konstig. Okej nu kanske ni ba: Ååå, en pervo lärare! :O
Men nej, han är faktisk snäll. Men ingen tog illa upp vi bara skrattade sen, eftersom typ alla såg det?:S
Han var kanske glad eller så behövde han en kram, själv så stod jag där som en pinne. Men vem vet?
Kanske man får högre betyg? :P

Godnatt.
Skriver mer imorgon!
Gammal bild, eller ja. Nyårs, jag och Matilda;)
(sorry att jag lägger mest ut arkiv bilder, ska försöka knäppa några nya).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0