No. 5 - Hollywood Undead

Sitter och lyssnar på musik just nu, annars gör jag inte så mycket.
(rubriken är just nu den låten jag lyssnar på).
Ska nog snar se på tv med familjen och ta lite glass och en våffla:P
Svar till Ronja:

haha...är er gympalärare snygg? ;p

Svar: haha, ee det får du kolla själv han finns med på mitt klassfoto i skolkatalogen. Men annars så nej från mig.
Asså jag gav ju inte en kram tillbaks, jag bara stod där som en pinne. För jag är ovan att folk kommer och kramar en. Men våran gympalärare är bara allmänt rolig, jag tror han tycket att jag såg sur eller något och då tyckte han väl att jag behövde en kram...


Bjuder på denna^^

Kommentarer
Postat av: ronja :)

haha okej om du säger det så ;) men måste kolla upp honom då :p men de ä ju ganska trevligt att få kramar ev killar :3

2012-02-15 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0