Plugg.

Kommer att vara ganska dålig uppdatering i veckan, har So-prov på onsdag! Sen Matte-prov på onsdagen och torsdagen. Så kommer att plugga;)

Idag så har det varit en helt normal skoldag, inget speciellt.
Snart fyller jag år! Okej, det är typ 3 veckor kvar? 4 mars:) Tror jag ska göra en liten önskelista senare.

Idag så skulle vi välja friluftsdags aktivitet så jag tog ridning:O Haha, det var typ år sedan jag red. Men dem andra tog det och jag vill ju inte vara ensam på någon annan aktivitet! Så det kommer väl ändå blir roligt, jag är ju ändå häst van (har haft häst). Fast jag är ju inte lika häst intresserad som förr, tycker det är jobbigt bara att mocka osv... Men rida är ju roligare;)


Haha Matilda tog denna bilden, jag var slav åt henne. Nej, men jag tycket att jag kunde hjälpa henne så att det gick snabbare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0