slutar efter lunch imorgon:)

Lyssnar på musik och chattar:)

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, 2 prov och har matte B-delen imorgon! Usch, gillar inte B-delarna dem är alltid svårast:/
Eller det kanske inte var en helt vanlig skoldag, den var ganska rolig (haha Amanda om du ser detta så vet du vad jag menar!) ;)

Imorgon så har vi K3-dag så slutar efter lunch:D

Har inte så mycket mer att säga, tänkte svara på Ronjas kommentarer

Svar till Ronja:

haha okej om du säger det så ;) men måste kolla upp honom då :p men de ä ju ganska trevligt att få kramar ev killar :3

Svar: haha, ja fast kanske i egen ålder då;)

shit vad gott de ser ut å va! :O fast själv hitta man ju en ask gelehjärtan å ett alla hjärtans dag kort i skåpet å de funka ju också ;p

Svar: det var det också! Ååå, vad roligt och gulligt. Visste du vem som hade gett det?:]


Jag och Amanda^^


Kommentarer
Postat av: Amanda

ahahah tack igen för hjälpen heheheh !! :D:D

2012-02-15 @ 19:33:17
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: Ronja :)

2012-02-18 @ 08:19:12
Postat av: Ronja :)

Okej jag tror jag tar tillbaka det där om kramen xs haha okej :p heh nae de stod inge namn :/

2012-02-18 @ 08:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0