What are you waiting for.

Idag så gjorde jag No-provet! Så nu är det avklarat:)
Fast nästa vecka har vi nationella i svenska! För hoppas på att det går bra.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, vi hade ingen So så vi slutade direkt efter elevensval kl 14.05:D
Sen så gjorde jag middagen idag, blev stekt kyckling med ris.

I veckan har det varit riktigt kallt väder, man vill inte ens gå ut. Det är typ -20! Usch, vill ha sommar!!:)

Har inte så mycket mer att säga.


Bjuder på denna + Matilda i bakgrunden;)
Denna^^ dagen lärde jag mig att göra en fin "knopp"  på skallen, eller vad det heter?
Har försökt förr men det blir bara fult, och nu kan jag det så:D Hehe 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har nationella nästa vecka också hoppas jag är frisk tills dess annars måste jag göra det senare.. :/



Kraam Jennie <3

2012-02-03 @ 17:26:45
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0