(?)

Sitter och lyssnar på musik, väntar tills det blir mat. Sen blir det att plugga No!;)

Det var skönt med att ha sovmorgon idag, så vi har bara haft 3 lektioner idag.
Idag så såg jag att jag inte fyller år på Sportlovet!:O Hehe, jag vet att det brukar ändras. Men jag har alltid fyllt år på Sportlovet, fast jag fyller ändå år på en söndag V.9 så, det blir ju sportlov efter!

Jag gillar inte att fylla år på sportlovet för då far ju typ alla med sin familj ex. till Hemavan?:P Och så är det vinter. Gillar bäst sommar!:D


Tog bilden nyss^^

PS! Hade ingen aning vad jag skulle ha för rubrik, så det fick bara bli sådär^^

Kommentarer
Postat av: Jennie<3

Hejj jag har en rubrik åt dig.. Jennie vill bli frisk NU!!!



Kraam Jennie <3

2012-02-01 @ 21:57:25
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0