muskelvärk.

Ja, idag så åkte vi ju längdskidor...det var varmt och svettigt haha. Ska nästa gång ha lite mindre kläder på mig;) Men har muskelvärk från igår när vi hade matta och fys, kommer säkert ha mera imorgon bara för att det var första gången idag längdskidor.

Sen idag på No:n så dissekerade vi grishjärta, var inte så farligt. Men sen så vart det lite äckligt, lukten kom och så tog Jonna upp något det var typ levrat blod??!! Minns inte, då vart det väldigt äckligt...

Idag händer inte så mycket, ska läsa igenom So:n lite, vi har om 1:a Världskriget. Jag kan inget om det, men som tur har man pappa som är bra på det:D
Haha, nu bjuder jag lite på mig själv här.
Ser ut som en bläckfisk.

Kommentarer
Postat av: cheap essay

Author should not add this picture to the post. It's really terrible.

2012-01-25 @ 10:07:19
URL: http://essay-writer.org/prices.php
Postat av: matilda

ser att du fått sånna där cp kommentarer som vi fick..

2012-01-25 @ 16:18:22
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0