Svar på frågestunden!

Tänkte avsluta frågestunden;) Fick ändå ganska många frågor så!

Jonna:

1.När ska du och R blir ihop? ;)
2.Din Favoritblogg?
3. Hund eller katt?
4. Din favoritlåt????
5. Vem är din störigaste kompis?

Svar:
1. Haha aldrig Jonna;)
2. Alltså jag har många favoritbloggar, men det är väl eran då haha;)
3. Katt:)
4. Eee..det är många har som ingen speciell.
5. Jadu?? Jag vet inte?

Amanda:

Tycker du det är kul att fota oss?? 
Vad har du för nyårslöften?? 
Vilket ska du hålla isf??
Hur länge har du bloggat??
Hur ser en vanlig skoldag ut för dig?? 

Svar:
Ja! Det tycker jag:D
Jag hade inget nyårslöfte.
-
Jag har snart bloggat i 2år, den 15 januari är det 2 år!
Jag åker buss till stan sen går jag till skolan, sen sitter jag där och väntar tills ni kommer. Sen börjar lektionerna, på rasterna är jag med er (Jonna, Amanda, Matilda och Tove). Sen blir det att fara hem.

Anonym:

vad har du för förväntningar på 2012?
Vilka bloggar läser du? 
Vad är det första du tänker på när du ser folk? 
Räkor eller kräftor? 
Glögg eller julmust? 
Bada eller sola? 
Chirre eller choklad? 
Klänning eller mjukisbyxor? 

Vad skulle du välja mellan att äta en möglig macka eller 1 kg senap?

Svar:
Hm..att det blir ett bra år och ett roligt!:)
Det är många men: ingakommentarertack.blogg.se, fokis.se, kenzas.se, kissies.se, theestars.blogg.se osv...
Jag vet inte riktigt? Kanske: Ja men hon såg snäll ut!? hehe..
Inget av dem, gillar inte något av dem.
Julmust!
Både och, fast om jag ska bada vill jag att det ska vara varmt i vattnet. Och ett hav, för sjöar gillar jag inte..
Chirre! Får ont i magen om jag äter för mycket choklad:/
Skulle nog säga mjukisbyxor, men klänning använder jag oftast ex. skolavslutning, julfest osv.
Haha, det beror på hur möglig mackan är..men om det var det mycket så tror jag på 1kg senap:P

Ronja:

1.heh typ...kan du komma till btk (Burträsk) skola å hälsa på? :p
2.vilken färg skulle du inte vilja ha på dina kläder? :)
3.vilken färg passar din personlighet bäst? :3
4.vad har du för mobil? :o
5.finns det nått med dig själv som du vill ändra på, både på utsidan och insidan? x3
6.vem är "R"? =O
7.saknar du oss i btk nått? för vi saknar dig jättemycket :(
8.favoritartist? =3
9.favoritsmiley? ;D

Svar:
1. Jo det kan jag, fast beror på när våran skola är ledig och inte när ni är det haha;)
2. Eee, den var svår? Jag vet faktiskt inte.
3. Hm?? Jag tror på grön faktiskt:)
4. Jag har en LG GT400 men gillar den inte, den är rosa. Och man tröttnar på den fort. Men jag önskar mig en ny mobil:)!
5. Jo det finns det vi kan börja med utsidan: Det är min längd hatar att vara kort, sen skulle jag vilja ha finare hy i ansiktet (fast jag gissar på att många skulle vilja det).
Insidan: Jag tror att jag inte vill ändra något där, eller jo att vara stressad för vissa saker.
6. Haha, det är Jonna, Amanda och Matilda som har kommit på att jag och "R" skulle vara ett fint par, men nej haha. (om du har någon msn så kan vi ta det där så du får veta mer haha).
7. Jo jag saknar er jätte mycket också!:)
8. Jag har som inga favorit artister..
9. Det är nog den här... :{) <-- Haha den har mustach!

Nadde:

fråga1.e du svensk?

Svar:
Nej jag är inte svensk;) Jag är adopterad från Vietnam, men jag har bott här i hela mitt liv kan man som säga;)
Var inte ens ett år när jag kom till Sverige så.

Jennie:

Är det möjligt du kan fixa hålet du gjorde i mitt huvud med den där pennan? Hahaha ;)

Svar:
Haha, du jag har inte gjort nå hål i huvudet på sig:O  :P


Tack för alla fårgor!:)

Kommentarer
Postat av: Jennie<3

Nae nae Elin haha ;)



Kraam Jennie <3

2012-01-08 @ 21:36:53
URL: http://theestars.blogg.se/
Postat av: ronja :)

jovisst har jag msn men är aldrig inne på det xS har inte du skype? :P

2012-01-10 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0