The Vocie.

Är hemma nu, eller jag har kommit hem för flera timmar sen;)
Bussen gick 15.45 så det kanske gick en timme hem till Skellefteå. För det är snöstorm här, eller det var. Nu kanske det inte blåser lika mycket?

Men igår så var jag och Jenny med varandra, det blev tacos till middag. Sen på kvällen for vi till Julia:) Och så fick jag ser på filmerna från niornas-dans:D
Sen när vi kom hem igen så gjorde vi fruktsallad och åt glass till, sen så såg vi på en film The Heartbroken Kid!
Vi har även gett varandra våra julklappar (hehe lite sena). Jag fick en ansiktsmask och ett halsband:) (kan visa bilder senare).

Just nu ser jag på The Vocie:D



Bild tagen från Jenny o Julias blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0