Tja.

Sitter nu i sängen, ska sova. Har sovmorgon imorgon! Till kl 11.10:)
För nu är det dem andras tur att dissekera grishjärta. Och dem fick sovmorgon förra veckan!

Kommer inte uppdatera så mycket har No-prov på torsdag och jag måste plugga till det.
Nästa vecka har vi svenska i nationellaproven! Gud, usch känns bara hemskt. Men tur så är det ju oförberett prov man vet ju inte vad man ska plugga på, om man fick veta skulle man nog sitta och plugga varje dag:O

Idag när jag kom hem och gick vid garageportarna så kom Robin och pappa från stan, det hade varit på Game och nu så har Robin äntligen köpt sitt efterlängtade X-box!;) Han har sparat pengar till ett eget.

Som tur fyller jag år snart typ om en måndag(?);)

Men nu ska jag sova, godnatt!


Haha, så ful^^
Vi hade skriskor idag, kan ju säga att jag är väldigt ovan med hockey- skriskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0